Správně nabízet není jen rozeslat newsletter.

Spousta majitelů e-shopů každý týden rozešle newsletter s akcemi, který během týdne připraví, jen kvůli zachování kontaktu se všemi svými zákazníky. Tato strategie může být účinná, ale často jen u druhu zboží, které je absolutní cenovou bombou, na které zareaguje většina zákazníků.

U jiného druhu zboží jsou tyto naše nabídky pro většinu zákazníků nepotřebné a snaha zůstat v kontaktu se zákazníkem může vyústit až v jeho ztrátu. O to větší ztráta to je, pokud se jedná o našeho klíčového zákazníka, který u nás nakupuje opakovaně v jednom či dvou segmentech sortimentu.

Abychom správně nabízeli naše zboží musíme docílit toho abychom:

  • Byli schopni zařadit svůj sortiment do segmentůkteré si pro naše analytické potřeby na e-shopu vytvoříme
  • Musíme umět rozlišit, v jakém segmentunaší klíčoví zákazníci opakovaně nakupují
  • Pro každý segmentvytvořit jednu až dvě akčních nabídek, se kterou zákazníky oslovíme. Pokud zákazník přes nabídku přijde, může si vybrat z dalších akčních nabídek
  • Zákazníkoviodeslat akční nabídku tehdy, když náš web nějakou dobu nenavštívil. Není pro nikoho příjemné, když má zanesenu poštovní schránku informacemi, které již jednou viděl na našem e-shopu.

Dokáže to i Váš e-shop? Že ne? Ten náš to dokáže a ještě mnohem víc …

    Pořizujete aukční systém? E-shop, který opravdu prodává, nebo nové webové stránky? Kontaktujte nás! (+420 723 636 313) Rádi Vám připravíme nabídku, která Vás mile překvapí.

    * - povinná položka

    … Vaším technologiím dáváme nový smysl …

    Přemýšlíte o svém projektu?

    Spojme zkušenosti a pojďme společně realizovat Vaše plány vstříc úspěšnému byznysu. My Vám dodáme kvalitní softwarový nástroj, a Vy mu vdechnete jeho duši.