Ideálním zákazníkem je ten, co u nás utrácí nejvíce a dobře se s ním jedná. Takového zákazníka si musíme hýčkat a chránit. Ideální stav je, kdyby šel takovýto zákazník naklonovat.
Za malý dárek nebo malou výhodu nebo jen tak bychom se mohli čas od času takového zákazníka zeptat, zda-li nezná někoho o kom by se o našem e-shopu zmínil. Zpravidla se pohybuje v kruzích svých obchodních partnerů, kteří utrácejí své peníze jinde, za podobné zboží jako kupuje i náš klíčový zákazník.
Proč by tedy nemohli nakupovat v našem e-shopu?
Dejte svému klíčovému zákazníkovi pocit svěřené důvěry, svěřte se mu že si jej vážíte a že by jste si přáli mít desítky takových jako je on.
Oslovte jej individuálně, pokud jej zařadíte do anonymní řady všech zákazníků, je to chyba, kterou často dělá většina e-shopů.
- Máte ve svém e-shopu možnost rozklíčovat, který zákazník je pro Vás důležitý?
- Umíte ve svém e-shopu nastavit kampanětak aby jste klíčové zákazníky jen zbytečně neobtěžovali?
- Umí Váš e-shop zprostředkovat individuální pozvánkyk nákupu pro Vaše klíčové zákazníky?
- Dokáže Váš e-shop rozklíčovat nové návštěvníky, kteří přišli proto-že se o nás zmínil jejich obchodní partner, který u nás již nakupuje?
- Dají se Tito noví návštěvnícive Vašem e-shopu označit tak, že pokud přijdou znova, e-shop je motivuje k nákupu nabídkou podobného sortimentu, který kupuje náš klíčový zákazník?
Pokud ne, pořiďte si profesionální nástroj prodeje přes internet.
Napište si o více informací o internetovém obchodu Multishop? E-shopu ve kterém Váš obchod roste.