Nejčastější chybou obchodníků je jedinečné cílení kampaní na nové zákazníky. Často se setkávám s potřebouuživatelů internetových obchodů, hledat stále nové zákazníky. Smýšlí tak jako by měl každý získaný zákazník u nich nakoupit pouze jednou.
Pokud se ale podíváme na prodejní analýzy, zjistíme, že důležitější jsou pro nás Ti zákazníci našeho e-shopu, kteří u nás nakupují opakovaně a stále se vracejí. Někteří z nich utrácejí dokonce více než ostatní.
Proto si položte několik zásadních otázek a po jejich zodpovězení můžete prodávat více:
- Umíte ve svém e-shopu takovéto zákazníky identifikovat a více o ně pečovat?
- Umíte podpořit jejich nákup vhodnou cílenou nabídkou?
- Umí Váš stávající e-shop věnovat těmto zákazníkům individuální péči, když jsou tak jedineční?
- Co by jste ve svém e-shopu změnili, aby si tito důležití zákazníci zase něco objednali?
Profesionální e-shop by měl umět podporovat klíčové zákazníky. S Multishopem je jednoduše indetifikujete, zjistíte jejich potřeby a zacílíte pro ně nabídku tak aby se k Vám zase vrátili a nakoupili ve vašem e-shopu.