Zákazník, který náš elektronický obchod navštíví potřebuje často jen vyřešit problém nebo uspokojit nákupní potřebu. Cesta ke zvýšení prodeje e-shopu vede také přes rozcestník, který pomůže návštěvníkovi rozhodnout se, pokud si náš zákazník neví rady. Ke zboží přidejme drobné informace na co je toto zboží potřebné.
Vhodným rozcestníkem pomůžeme zákazníkovi rozhodnout se, že stejné zboží které prodáváme v našem e-shopu, nekoupí u konkurence. Vy jej k cíli dovedete rychleji!
Položte si tyto otázky k Vašemu novému nebo stávajícímu e-shopu:
- Dokáže Váš e-shop kategorizovat zboží podle vhodnosti použití?
- Umí váš elektronický obchod tyto kategorie vhodně zákazníkovi prezentovatve chvíli kdy vstoupí na Váš e-shop z vyhledávače?
- Jak rychle dokáže Váš eshop dovést zákazníka k nákupuaby netápal a vyřešil svůj problém rychle a efektivně?
My to umíme … náš e-shop Multishop všechny tyto funkce podporuje. A ještě mnohem víc …